Karın Şişkinliğine 3 Adımda Son


Karındaki şişkinlikler, gerginlik, stres, hazımsızlık ve yanlış beslenme gibi sebeplerden oluşur. 3 adımda bu şişkinlikten kurtulmanın yolları




Ellerinizi çukurlaştırıp göbeğinizin üzerine koyun. Birkaç saniye kıpırdatmadan durun. Avucunuzda sıcaklığı hissedin. Ardından elinizi hafifçe düzleştirerek, sıcaklığın karnınıza yayıldığını hissedin. Eliniz gevşek haldeyken, belinizin yanından yukarı doğru yavaşça hareket ettirin. Bu işlemi 2 elinizle 6 kere tekrar edin.

Elinizi karnınızın üzerine koyun ve biraz bastırarak saat yönünde giderek genişleyen çemberler çizin. İki elinizle yuvarlak hareketler yaparak sıvazlayın. Basınç yandan aşağıya kayarken hafif, belden içeriye ve karından yukarıya çıkarken de derin olsun. Sol elinizi belinizin yanından yukarıya, sağ elinizi de karından karşıya ilerletin. Daireler şeklinde hareket ederken, kollarınızı çaprazlayın. Bu sakinleştirici hareket, karın ağrısını gidermeye de yardımcı olacaktır.

Ellerinizi, karnınızın alt kısmına iki yana doğru koyun. Ardından, basıncın sabit kalması şartıyla, kaburgalarınıza doğru yavaşça sıvazlayın. Kaburga kısmına geldiğinizde, ellerinizi yanlardan aşağıya doğru kaydırın. Ellerinizi bastırarak belin yanlarından yukarıya ve içeriye doğru çekin. Bunları uygularken hareketleriniz akıcı ve seri olsun. 6 kez tekrar edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder