Ünlü yıldızların stil ikonları kimler?





Şimdilerde tarzını çok beğendiğimiz yıldızların da kendilerine örnek aldıkları stil ikonları var elbette. Onların kim olduğunu merak ediyor musunuz?





Katie Holmes, Sanaa Lathan, Shenae Grimes, Amy Smart, Kim Kardashian, Stephanie Jacobsen ve Hayden Panettiere. Bu isimler, günümüzde en güzel giyinen ve tarzları örnek alınan ünlülerin başında geliyorlar.

Peki, bu stil ikonlarının kendi stil ikonları kim acaba?



Katie Holmes

"Katharine Hepburn" 
Her zaman her giydiği ile kendi gibi olduğu ve kendi stilini yansıttığı için. Kıyafetler ona tarz katmaz, o kıyafetlere kendi tarzını katardı.



Sanaa Lathan

"Diana Ross"
Mahogany filmindeki Diana Ross. Kalben tam bir 70'ler kızıyım. Çünkü tamamen hippi ve bohem bir ailede büyüdüm; 70'lerin kendine has şıklığını seviyorum.



Shenae Grimes

"Chloe Sevigny"
Chloe Sevigny'yi seviyorum. Bireysel bir tarzı var ve giydiği her şeyde keskin bir yan olmasına rağmen övgüyü hakediyor çünkü kendine çok yakıştırıyor.



Amy Smart

"Kate Moss"
Kate Moss daima muhteşem görünüyor. Üstelik böyle görünmek için hiç çaba sarfetmemiş gibi bir havası da var ama o her zaman çok güzel ve seksi görünüyor.



Kim Kardashian

"Jennifer Lopez"
Benim için Jennifer Lopez bir idoldür. Vücut tipine göre giyinmeyi bilmesi, bence çok önemli.



Stephanie Jacobsen

"Gwyneth Paltrow"
Gwyneth Paltrow. O bütünüyle klas bir kadın!



Hayden Panettiere

"Grace Kelly"
Grace Kelly, her zaman çok güzel ve çok klasik görünürdü. Çocukluğumdan beri onun stili aklımın hep köşesindedir çünkü her zaman onun gibi görünmek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

www.denizbank.com